wtorek, 24 maja 2016

Jutro Dzień Mamy!

"Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze, a przebacza, odepchnięta wraca – to miłość macierzyńska."
-J. I. Kraszewski

Dzień Matki ma specyficzny smak kiedy jest się zarówno córką jak i matką. 
Moja córka ma niespełna 4 latka, więc jeszcze nie rozumie idei tego dnia - i bardzo dobrze!
A wiecie dlaczego? Bo póki co taki Dzień Matki mam na co dzień :)
Codziennie mi mówi, że mnie kocha, codziennie mnie przytula, całuje, codziennie się z nią bawię, codziennie spędzamy ze sobą dużo czasu, codziennie ze sobą rozmawiamy, codziennie ta więź się rozwija i jest coraz potężniejsza.

W roli córki obchodzę ten dzień potrójnie:
1. Z mamą (niestety tylko przez telefon), ponieważ mieszka daleko stąd;
2. Z babcią, która mnie wychowała;
3. Z ciocią - mamą chrzestną z prawdziwego zdarzenia.

Życzę wszystkim spędzenia jutrzejszego dnia w najbliższym gronie, z uśmiechem na twarzy i w miłej atmosferze przede wszystkim!

I standardowo lecę po kwiaty - niby symboliczne, a jednak jest w nich jakaś magia.. :)


"Żadna mądrość, której możemy nauczyć się na ziemi, nie da nam tego, co słowo i spojrzenie matki."
- W. Raabe

A Wy jak spędzacie ten dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz